puss..

take a walk on the wildside...



idag harre varit soft;) men plugget fortsätter imorgon, det blir rätt najs. Nu har Tu de luu Darling flyttat, inte det direkt roligaste som kan hända;Pmen man gör sina val, nu blir det part party utan honom^^.Haft filmmaraton i helgen, sämsta jag såg var Alexander;) inte alls bra, ivilket fall, haft pengabrist, ett bra tag nu, pluss att jag tror jag sökt 1000 jobb nu, men ingen har hört av sig;P, men iallafall ska snrt ändra på pengabristen ett tag;) så jag klarar mig någolunda.

chyss bye, soo long nu ska jag cilla

Kommentarer
Postat av: "Bank"

Ja du, hur blir det med pengarna när man inte ens kan höra av sig när man blir försenad 70-80 minuter...

2008-08-31 @ 21:24:44
Postat av: we

TÖNT! va lekeru för?

2008-09-01 @ 11:45:27

hälsa Danne detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0