I MADE IT:D

yess:D jobbintervjyn gick hur bra som helst:D efter att ha gått fel en gång, kom jag presis in i tid, och nu har jag jobbet, ska börja på måndag, and it feels great:D yeha!!! sitter här nu och kollar lite youtube;) och softar, ska ta hela helgen och bara softa, och vila upp mig, känner att jag är lite treött i huvet^^, så ska chilla tills måndag, så jag gör mitt bästa på jobbet;D, känns gött ändå att jag fick ett jobb jag ville ha;)
Ska arbeta lite med engelskan i helgen med förresten^^ har ju skolan att sköta med, den får jag inte glömma!!
ne nu ska jag gå och slänga mig i sängen, chyss alla

den vita glassen och det ovårdade håret

står för hur verkligen glad jag är över jobbet;D


Kommentarer

hälsa Danne detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0