löerdag thougths

japp då sitter man här igen framför datorn:) idag har det varit en helt okey dag, inte gjort nånting typ^^ mest softat, och sett på film, men det var gött:) Micke ringde idag och sa att jag inte fick glömma honom, och det kommer jag verkligen inte att göra, han skulle komma ner till nyår(har presis flyttat 70 mil upp i landet), och det ser jag verkligen fram imot;) så KOM SÅ FORT DU KAN MICKE!!. I övrigt, har jag en stor fet engelska läxa att göra tills imorgon;P vilken jag inte gillar, har alltid haft svårt för att plugga, inte för att jag har svårt för att lära mig, bara det att det jämt kommer andra saker ivägen, som jag lyckas tycka är viktigare^^. Nu när jag ska ut och jobba med kommer det blir ännå tajtare, först plugga hela dagen, sen jobba på kvällen;P men ska verkligen inte klaga, för behöver verkligen det här jobbet, och det är ett roligt jobb med;). får ny kamera i veckan med, så kommer mer bilder in i bloggen då.
chyss bye alla nu, Happy söndag imorgon:)

this is me:)


Kommentarer

hälsa Danne detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0