thoughts

Har börjat med Reklam i bloggen nu med, Micke var avundsjuk, ville tydligen med ha det i sin blogg. Men jag vet faktiskt inte om man kommer tjäna nått på det.
Ska börja att styrketräna igen nu med, gjorde det hela förra året, men vet inte hur pass mkt resultat det blev, men ska ta upp det nu igen, och börja gå på kreatin med, får se om det hjälper. Imorgon blir det plugget igen, och träffa alla estetare, ska bli gött.
Idag gjorde vi nya försök att få kontakt med den enda tatueringsstudio i närheten, som tatuerar innan 18(är 17 nu om ni vill veta), men Maxtattoo hade upptaget, hela eftermiddagen, sk väll försöka imorgon igen;P. ska göra en riktigt snygg över hela höger överarm, urläckert!!
Funderar på att gå med i någon antirasistisk rörelse, och göra lite nyttigt i samhället med, en av mina polare är starkt insatt på det, får väll höra med honom;) han har påverkat mig^^. Tror jag håller på att förvandlas till en bokmal nu med, lite spookie sådär, men har blivit mer dragen till att läsa böker, tyckte det var grymt tråkigt förut, men har tydligen ändrat mig;).
Elgitarren står där den står;P farsan fixade en effektbox till den i veckan, riktigt najs att spela med;). Såg wallie idag med, vet att det är en barnfilm^^ men kan inte komma ifrån att jag tycker att Pixars filmer är grymt bra;P.

Börjar mer och me bli säker på att jag ska gå scenskola efter gymnasiet, vill gå i stockholm, så där kommer det nog att bli, för är väldigt bestämd när jag bestämmer mig för nått^^, har drama i skolan nu vilket jag tycker är riktigt kul, underlättar lite att typ alla i estet har valt det, gör att man känner sig mycket säkrare på vad man ska göra, så det är gött;D. vill bli skådis, det är det jag brinner mest för känns det som, vill även regissera filmer känns det som, så det ska jag antagligen med sikta in mig på. Överväger faktiskt att inte göra nån tattoos på grund utav det, med tanke på jobb och roller man kanske kommer att få;P jaja få se hur det blir. nee nu ska jag gå och lägga mig, puss på er alla

Kommentarer

hälsa Danne detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0