ska bli nykterist

hej, alla igen;P idag har jag mest softat, och imorgon börjar skolan, igen, vilket jag tycker är najs, för jag gillar skolan, ska bli göttt att se alla igen. Denna helg har varit rolig, nu sitter jag och lyssnar på Dear Prudence med Beatles:) riktigt bra låt!!. Nu har sommaren tagit slut med,;P trist för jag hatar vintern, men får väll göra det bästa av det, julafton brukar ju vara riktigt mysiga iallafall:) umgås med famlijen:). Hopp vad ska man mer säga, håller på att skriver lite låtar nu med, får se hur pass framgångsrikt det blir^^, men kul ärre=) bestämt mig för en tatuering nu med;) yeah, såå nu ska jag chilla och softa lite med gitarren, puss hej(K)

Kommentarer

hälsa Danne detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0