missisppi kan vänta

sitter här denna söndag, och sooftar, fick en Håkan platta av min syster i morse, så den har spelats hela dagen på högsta volym:D, men just nu så lyssnar jag till Norah Jones ljuva toner, och sjunker iväg i härliga tankar:). Iövrigt har jag komponerat ihop en ny låt helt själv idag, den blev helt najs, men en helt ny touch av Danne:). så ska vila tankarna lite till denna söndag, innan Johan kommer hit;) kommer snart.
Micke ringde till mig idag med, hade tydligen gått lite hett till för honom, saknar grabben jättemkt!! måste hälsa på honom snart.
pussbye med er alla, nu får Håkan göra min dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   
mee through some time;)




Kommentarer

hälsa Danne detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0